29.9.2017 - skladem FIFA 18 na Playstation 3 - nejnovější fotbal co kdy na Playstation 3 vyjde.


13.9.2017 - Jedna z mála her, které v roce 2017 ještě na Playstation 3 vychází je Pro Evolution Soccer 2018 PS3.


5.4.2017 - výhodný bundle 2 ks pohybových PS3 Move ovladačů v akci za 2190 Kč. Neváhejte, jde o značně nedostatkové zboží...


27.1.2017 - mega akce na nejprodávanější hru pro Playstation 3 - GTA 5 PS3 za 575 Kč skladem do vyprodání zásob, neotálejte brzy se vyprodá!


6.1.2017 - lednový doprodej skladu 2016 za snížené ceny - PLAYSTATION 3 Superslim 500 GB herní konzole za 5490 Kč - platí jen do vyprodání zásob - neváhejte!


1.8.2016 - prázdninový výprodej Sony Playstation 3 s 500 GB harddiskem za 5.777 Kč - jen do vyprodání zásob!


19.4.2016 - Playstation 3 superslim 12 GB skladem za 4.888 Kč - nejnižší cena na nejnovější model Sony Playstation 3!


17.2.2016 - AKČNÍ cena na herní konzoli Sony Playstation 3 s 500 GB harddiskem - 6.290 Kč do vyprodání zásob.


21.11.2015 - Novinka Minecraft Story Mode hra na Playstation 3, která potěší snad úplně každého hráče konečně skladem! 


25.8.2015 - Playstation 3 s 1 TB harddiskem skladem! Dvojnásobná kapacita pevného disku a cena jen o málo vyšší než u 500 GB PS3.


3.7.2015 - velká sleva harddisků pro Playstation 3. Gigantický 500 GB pevný disk pro PS3 12 GB herní konzoli máme pro vás skladem za fantastických 1490 Kč.


14.2.2015 - Sony Playstation 3 superslim 500 GB - ve valentýnské slevě za 6111 Kč. Cena platí do vyprodání aktuálního skladu.


6.2.2015 - Sony Playstation 3 superslim s 12 GB flash úložištěm skladem v akci za 4.790 Kč.


Neodkládejte nákupy Playstation 3 konzole! V posledních týdnech pomalu ale jistě Sony PS3 v ČR zdražuje, takže se dá předpokládat, že před vánocemi bude o několik stovek dražší než teď.


18.7.2014 - velké slevy na NHL 14 a Fifa 14 - nejlepší sportovní hry na Playstation 3 jen za 777 Kč skladem ve verzi s CZ titulky!


Nejočekávanější akční hra roku 2014 - Watch Dogs pro Playstation 3 je skladem od 26.5.2014. Je lepší než GTA 5?


Od 25.4.2014 do 4.5.2014 rozdávají na www.prodejher.cz zdarma kódy pro 30 denní předplatné vynikající online služby Playstation Plus.


Drtíme ceny nejlepších her pro Playstation 3 - nyní v mega akci Assassins Creed 4 na PS3 ve verzi s českými titulky za 777 Kč !


herní konzole Sony Playstation 3 superslim model 12 GB za bezkonkurenční cenu 3666 Kč  v e-shopu www.playstation3hry.cz od 10.4.2014 do vyprodání zásob (možné i na splátky Homecredit).

MEGA AKCE - GTA 5 na Playstation 3 za 1035 Kč - platí od 18.4.2014 do vyprodání zásob, neváhejte!


Playstation 3 superslim model s 500 GB harddiskem za historicky nejnižší cenu - 5490 Kč skladem od 25.3.2014


Playstation 3 superslim model 12 GB v akci od 25.2.2014 za 4190 Kč. Možno i na splátky (Homecredit).


Konkurenční herní konzole XBox One již v prodeji, uvidíme kdo z koho! :-)


14.1.2014 - výborná dobrodružná hra s českými titulky Assassins Creed 4 na PS3 nyní za akční cenu 975 Kč (do vyprodání zásob).


10.1.2014 - hra GTA 5 na Playstation 3 za 1190 Kč - NEJPRODÁVANĚJŠÍ hra roku 2013 za bezva cenu.


25.12.2013 - Po vánocích opět nabízíme možnost pořízení Playstation 3 na splátky (spotřebitelský úvěr Homecredit).


Nejlepší závodní hra všech dob konečně v prodeji exkluzivně pro Playstation 3 - Gran Turismo 6 PS3 v češtině skladem od 6.12.2013


Netrpělivě očekávané pokračování skvělé série stříleček Call of Duty je zde - Call of Duty Ghost na PS3 skladem


Největší herní hity vánoc 2013 na Playstation 3 skladem - Assassins Creed 4 PS3 (CZ verze), WRC 4 PS3, Battlefield 4 PS3.


17.9.2013 - skladem jedna z nejlepších akčních her na PS3 vůbec - Grand Theft Auto 5.


Skladem nejočekávanější PS3 roku 2013 - The Last of Us s českými titulky (hodnocení 10/10).


Nákupní rádce na PS3 konzole vám poradí co budete potřebovat přikoupit k Playstation 3 konzoli.



Mrkněte jak vypadá nejnovější model herní konzole Sony Playstation 3 superslim.


Kontakt a obchodní podmínky
Obchodní podmínky/reklamační řád

Prohlášení: Provozovatelem domény/prodávajícím je společnost PRODEJHER.CZ s.r.o., která není oficiálním zástupcem, ani výhradním nebo autorizovaným prodejcem společnosti Sony. PLAYSTATION, PS3 a PLAYSTATION 3, apod. jsou registrované ochranné známky společnosti SONY a jsou zde používány výlučně za účelem identifikace výrobků. Jiná jména společností a produktů zde použitá mohou být ochrannými známkami v majetku konkrétních vlastníků.

Obchodní podmínky/reklamační řád

Obchodní podmínky pro nákup v internetových obchodech provozovaných společností PRODEJHER.CZ s.r.o. platné od 1.1. 2014.

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost PRODEJHER.CZ s.r.o., se sídlem nám. 14. října 1307/2, 150 00, Praha 5, IČ: 28974638, DIČ: CZ28974638 - zapsán v obchodním rejstříku vedeného Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 157102 a kupujícího (kupující, spotřebitel - spotřebitelem se rozumí člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.
Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky a řídí se českým právem. Vztahy obchodními podmínkami níže neupravené se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů. Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodnímipodmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.). Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.



Kupní smlouva


Je-li kupujícím spotřebitel, návrhem k uzavření kupní smlouvy (nabídkou) je umístění nabízeného zboží dodavatelem na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím–spotřebitelem a přijetím objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.

Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“.

Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem.
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
V případě doručování písemností mezi účastníky se za doručovací adresu považují sídlo prodávajícího (viz adresa níže na stránce) a adresy kupujícího uvedené v objednávce.
Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní www.playstation3hry.cz nebo do vyprodání zásob v případě, že tento okamžik nastane dříve, než je tato skutečnost reflektována technickými prostředky zobrazování nabídky zboží v e-shopu.

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

Veškeré ceny v e-shopu uvedené jsou včetně DPH a všech dalších poplatků (recyklační a jiné poplatky) v českých korunách - Kč, kromě nákladů na doručení zboží.
Změna ceny v důsledku chybného zavedení do e-shopu vyhrazena. Dodávané hry (software) mohou být v libovolném regionu, který lze spustit na evropských modelech herních konzolí. Pokud není uvedeno v popisu zboží jinak, jsou nabízené hry ve verzi v anglickém jazyce.

Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě, v podobě daňového dokladu odeslána kupujícímu společně s objednaným zbožím a přístupná registrovaným kupujícím po přihlášení do sekce registrovaných uživatelů internetového obchodu. Kupujícím, kteří provedli nákup jako neregistrovaní uživatelé internetového obchodu nejsou archívy elektronicky zpřístupněny. Kupní smlouva je uzavírána a obchodní podmínky jsou vyhlášeny pouze v českém jazyce.

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.

Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.
Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby.


Doprava a platba za zboží:


Zboží zasíláme pouze osobám starším 15 let v České Republice na běžné adresy (do ubytovacích zařízení, na P.O. Box nebo poste restante adresy zboží nezasíláme !) "balíkem do ruky", doporučenou zásilkou České Pošty s.p., přepravní službou PPL, nebo formou osobního odběru v síti nezávislých výdejních míst zasilkovna.cz


Do zahraničí, včetně Slovenska zboží NEZASÍLÁME!

Poštovné v případě zaslání doporučenou zásilkou (platba předem převodem) je 66 Kč. Cena poštovného při volbě dopravy "balíkem do ruky" je 109 Kč v případě úhrady předem bankovním převodem. Pokud je zboží zasíláno "balíkem do ruky" na dobírku je cena poštovného 149 Kč.
Při zaslání zboží přepravní službou PPL je poštovné 79 Kč při platbě předem bankovním převodem a 129 Kč při platbě dobírkou. Při osobním odběru v síti nezávislých výdejních míst zasilkovna.cz je cena poštovného 39 Kč u objednávek s celkovou hodnotou do 4599 Kč a 99 Kč u objednávek jejichž celková hodnota je vyšší než 4599 Kč.

Prodejher.cz nejlevnější poštovné Ceník poštovného e-shopu playstation3hry.cz Cena
přepravní služba PPL + platba předem převodem 79 Kč
přepravní služba PPL + platba dobírkou 129 Kč
doporučená zásilka + platba předem převodem 66 Kč
"balík do ruky" + platba předem převodem 109 Kč
"balík do ruky" + platba dobírkou 149 Kč
zasilkovna.cz (hodnota obj. do 4599 Kč/nad 4599 Kč) 39/99Kč

"Balík do ruky" by měl být ve většině případů doručen na druhý pracovní den po odeslání. Pokud Vás pošťák nezastihne na adrese uvedené v registraci v dobu doručování vaši místní pošty, potom vám zanechá v poštovní schránce (ta musí být řádně a čitelně označená jménem uvedeným v objednávce) písemné oznámení o uložení zásilky na místní poště. Úložná doba "balíku do ruky" je 7 kalendářních dní, během kterých musíte kupující zásilku odebrat na dodací poště, případně si s poštou domluvit opětovný bezplatný pokus o doručení na doručovací adrese.

Odeslání - expedice (kterou potvrzujeme zasláním info e-mailu) proběhne ve lhůtě dle aktuální skladové dostupnosti zboží. Pokud zboží nebude dostupné do 7 dnů, budeme vás po této lhůtě informovat mailem. V případě, že do dvou pracovních dnů po obdržení mailu s informací o expedování zboží od nás zboží nebude dodáno, je nutné abyste kontaktovali místní pobočku pošty s dotazem na číslo balíku - tuto informaci vám zasíláme automaticky v e-mailu potvrzujícím expedici zboží. Garanci dodání v určitém termínu nelze poskytnout - jde o přepravní služby poskytované třetí osobou.



Dodání zboží a jeho kontrola


Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit cenu specifikovanou v objednávce. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval pro zjištění případného poškození zboží při přepravě nebo jeho úbytku v souvislosti s přepravou.


Pokud příjemce převezme zásilku od přepravce a následně zjistí, že zásilka byla poškozena při poštovní přepravě, nebo došlo k úbytku zboží při poštovní přepravě, bez zbytečných odkladů provede reklamaci u prodávajícího (adresu pro uplatnění reklamace najdete dole na stránce). V takovém případě se doporučuje předložení poštovní zásilky v tom stavu, v jakém byla dodána, nebo, není-li to možné, tento stav hodnověrně doložit.
Za tímto účelem prodávající doporučuje, aby kupující pro takto uplatňovanou reklamaci uschoval kompletní balení zásilky včetně všech výplňových materiálů, protinárazových sáčků apod.

Doklady ke zboží - zejména daňový doklad obdrží kupující zároveň s dodávkou zboží.
Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.

Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč. Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.



Storno objednávky a odstoupení od kupní smlouvy


U smluv uzavřených distančním způsobem může kupující odstoupit od uzavřené kupní smlouvy do 14  dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14  denní lhůtě. Kupující není povinen uvést důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro urychlení vyřízení je třeba v odstoupení uvést datum nákupu a číslo objednávky, číslo bankovního účtu a zvolený způsob vrácení zboží.
Kupujícímu se doporučuje spolu se zbožím vrátit také originál dokladu o jeho koupi (daňový doklad - paragon). Výrazně tím urychlí vrácení peněz.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku odpovídající ceně zboží a uhrazeným nákladům na dodání a to ve lhůtě do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo jinak dodat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (nikoliv dobírkou!) kompletní, nejlépe v původním obalu, nemělo by jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.
Spotřebitel (kupující) v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží opotřebeno, poškozeno (byť jen částečně) porušením povinosti kupujícího, může prodávající uplatnit na kupujícím nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu.

Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy je dostupný zde (vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět na info@playstation3hry.cz pouze v případě, že chcete odstoupit od kupní smlouvy).

Storno objednávky ze strany dodavatele - dodavatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku (kupní smlouvu) nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží, dále také v případě zjevné chyby v ceně zboží (tj. ceny zjevně jiné než je cena pro tento typ/druh zboží obvyklá). Za zjevnou chybu v ceně zboží je považováno například mylné uvedení prvních tří číslic na místo čtyř, zjevně nízká cena zboží (např. o 70% nižší cena, než je pro tento druhy a typ zboží obvyklé), a jiné zjevné chyby v psaní. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.



Reklamace, reklamační řád:

  • Práva a povinností z vadného plnění
  • Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.
Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do 24 měsíců od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.
Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.
U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu. U zboží prodávaného za nižší cenu prodávající neodpovídá za vady, pro které byla nižší cena sjednána. Popis vady je vždy vyznačen na daňovém dokladu.

  • Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době.
V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

  • odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
  • bezplatné odstranění vady opravou;
  • přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
  • vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou vadu nebo čtvrtá pro různé vady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé po uplynutí záruční lhůty, vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení, nedodržení návodu k použití a také mj. v těchto případech:

  • se zbožím bylo nakládáno v rozporu s účelem, ke kterému je určeno (všechny produkty k naší nabídce jsou určeny pouze pro domácí užití - zakázáno je zejména nepovolené komerční užití - v hernách atd., užívání větším množstvím uživatelů apod.)
  • poškození vzniklá v důsledku nehody, běžného opotřebení, nedbalosti, zneužití, nesprávného užití (včetně a bez omezení na nesprávné používání produktu a/nebo v souladu s pokyny o správném používání a údržbě, nebo instalaci nebo používání způsobem, který se vymyká aplikovatelným místním technickým nebo bezpečnostním normám)
  • zboží je úmyslně či neúmyslně poškozeno v důsledku nesprávné obsluhy, v důsledku teplotních vlivů, vody, vlhka, prašnosti, kolísání síťového napětí, elektrického výboje, vyšší moci, požárem, záplavami nebo jinými přírodními katastrofami aj.
  • vady zboží vzniklé mechanickým poškozením, např. při transportu kupujícím, nárazem, pádem, nešetrným užíváním aj.
  • jsou porušeny, odstraněny nebo pozměněny výrobní, bezpečnostní a záruční plomby, štítky, příp. jiné ochranné prvky zabraňující otevření či rozebrání věci, nebo zabezpečující jednoznačnou identifikaci zboží nebo byly provedeny opravy či jiné zásahy uskutečněné osobami, které předem písemně neschválil prodejce zařízení
  • zboží bylo poškozeno v důsledku nadměrného zatěžování nebo používání v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci
  • do konzole byl nahrán neoriginální firmware/systém či jiný výrobcem neschválený software, případně bylo provedeno neautorizované snížení verze firmware/systému či byly provedeny prodejcem neschválené změny produktu z jakéhokoliv důvodu a bez ohledu na jejich správnost
  • reklamace v případě, kdy došlo k materiálnímu porušení licence na systémový software
  • při používání s periferními zařízeními neschválenými výrobcem nebo prodejcem zařízení, ke kterému tyto periférie byly připojeny (včetně a bez omezení na zařízení na vylepšení her, adaptéry a zdroje napájení)
  • vady způsobené virovou infekcí
  • kupující chce reklamovat stav, který je běžnou vlastností produktu danou použitou výrobní technologií - např. menší počet (4 a méně) vadných pixelů na LCD displeji herních konzolí je dle vyjádření výrobce běžnou vlastností výrobku a nejde o vadu výrobku

Adresu pro uplatnění reklamace (zasláním doporučenou zásilkou nebo balíkem Českou Poštou, případně osobně) zboží zakoupeného přes internetové stránky www.playstation3hry.cz najdete dole na této stránce.

Pokud chcete vyřízení reklamace urychlit, doporučujeme vám nejprve nás kontaktovat mailem s podrobným popisem závady. V případě, že vámi reklamované zboží lze opravit v autorizovaném servisu, sdělíme vám jeho adresu, na kterou zboží k reklamaci přímo zašlete. Tímto postupem zrychlíte vyřízení vaší reklamace nejméně o jeden týden. Další velkou výhodou mohou být služby servisu, který je v některých případech schopen zařídit bezplatné vyzvednutí zboží přímo u vás doma či v práci a následně vám ho také opravené doručit.). Nezapomeňte také přiložit písemný podrobný popis závady a vaše kontaktní údaje - jméno, přijmení, adresu, e-mail, popř. telefonní číslo. Při zasílání zboží k reklamaci je nezbytné odeslat kompletní obsah balení (např. v případě závady nabíjení neposílat jen nabíječku, ale také samotný přístroj), aby bylo možno řádně identifikovat příčinu závady. Zásilku pojistěte na odpovídající částku podle hodnoty zboží zasílaného k reklamaci a zboží zabalte tak, aby bylo vyloučeno jeho poškození při přepravě (za případnou ztrátu či poškození zásilky během přepravy neneseme zodpovědnost).

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.
Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi).  Zboží dodané k reklamaci by mělo být čisté a kompletní.

Prodávající bezodkladně potvrdí kupujícímu přijetí reklamace pomocí e-mailu nebo SMS zprávy datum přijetí reklamace, její obsah a požadovaný způsob jejího vyřízení. Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.
Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS. U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

V případě zjevně neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou zjevně bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.



Ekologická likvidace elektrických a elektronických zařízení:


Žádné elektrozařízení zakoupené v tomto e-shopu nesmí být na konci životního cyklu umístěno do směsného komunálního odpadu, ale musí být odloženo na místo k tomu určené. Vysloužilé elektrozařízení můžete v takovém případě odevzdat bezplatně na některém z veřejných sběrných míst. Případně máte také možnost takové elekrozařízení zaslat na naši adresu (najdete dole na této stránce). Ekologická likvidace všech elektrozařízení zde prodávaných je zajištěna v rámci kolektivního systému RETELA.


Informace o bateriích a akumulátorech dle § 31d zákona o odpadech

Proč baterie do koše nepatří ?
Použité baterie a akumulátory, nesprávně vyhazované s běžným odpadem, mohou vážně narušit životní prostředí. Po čase se z nich uvolňují škodlivé látky, zejména tzv. těžké kovy, které mohou znečistit půdu nebo spodní a povrchové vody a mají prokazatelně škodlivý vliv na lidské zdraví. Recyklací kovových látek obsažených v bateriích lze dosáhnout významných energetických a materiálových úspor primárních surovin.

Kam s  použitými bateriemi ?
Použité baterie nebo akumulátory můžete bezplatně odevzdávat na mnoha místech, která jsou označena jako „místa zpětného odběru“ společností RETELA a ECOBAT. Jsou to zejména prodejny elektrospotřebičů, supermarkety a hypermarkety, obchodní hobby centra, sběrné dvory nebo mobilní sběrny nebezpečných odpadů v městech a obcích. Seznam veřejně přístupných míst zpětného odběru najdete na www.retela.cz a www.ecobat.cz.
Všechny odevzdané baterie jsou tříděny podle elektrochemických typů a předávány do recyklačních zařízení, kde jsou z nich ověřenými technologickými postupy získávány zejména kovy, jako např. olovo, nikl, zinek, mangan, kadmium, kobalt a další.

Co znamená symbol přeškrtnuté popelnice?
Tento symbol můžete najít přímo na bateriích, jejich obalech nebo na elektrozařízeních, která baterie nebo akumulátory obsahují. Tento symbol vyjadřuje, že baterie nepatří do odpadkového koše, popelnice ani kontejneru s komunálním odpadem. Vyhazování baterií do sběrných nádob určených pro komunální odpad nebo do volné přírody je přísně zakázáno.

Pokud jste konečnými uživateli námi dodávaných baterií, můžete je po použití odevzdávat:

  • na kterémkoliv veřejném místě zpětného odběru pokud je vaše roční spotřeba menší než 20 kg (seznam veřejných míst zpětného odběru je zveřejněn na www.ecobat.cz),
  • prodejci (adresu pro osobní odevzdání nebo pro odevzdání zasláním poštou použitých baterií najdete dole na této stránce pod titulkem "Provozovatel e-shopu:")
  • přímo společnosti ECOBAT s.r.o. pokud je Vaše roční spotřeba větší než 20 kg (pro uzavření bezplatné smlouvy prosím kontaktujte provozní oddělení společnosti ECOBAT s.r.o.).


Prohlášení, ochrana osobních údajů


Registrací nebo objednáním zboží na www.playstation3hry.cz vyjadřujete svůj souhlas s tím, aby vámi uvedené osobní údaje byly shromažďovány. Ve smyslu §11 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů jste informováni o tom, že provozovatel tohoto e-shopu, shromažďuje a zpracovává o vaší osobě informace uvedené v registraci nebo objednávce a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy, pro účely vedení uživatelského účtu a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu.

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem dodavatele na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení dodavatelem na elektronickou adresu kupujícího.

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.


Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

V případě porušení povinností provozovatele máte zaručena i další práva ve smyslu §21 zákona č. 101/2000 Sb. Souhlas se zpracováním osobních údajů můžete kdykoliv odvolat - doporučujeme písemně (doporučeným dopisem) na adresu provozovatele. V takovém případě bude vaše registrace zrušena a veškeré vaše osobní informace zničeny.
Objednávky namátkově ověřujeme po telefonu a pokud bude zjištěno neuvedení čísla telefonu pro ověření osobních údajů, uvedení cizího tel. čísla, nebo tel. čísla na němž je opakovaně kupující nekontaktní, potom bude vaše registrace zrušena, objednávka stornována a veškeré zadané údaje vymazány z naší evidence.

Zásady ochrany osobních údajů při využití remarketingu

Pro internetovou propagaci jsou kromě jiného využívány také reklamní sdělení zacílená dle minulého chování či některých demografických údajů návštěvníků e-shopu. Díky tomu se můžete setkat s našimi reklamami i na jiných serverech, které navštívíte. K tomu je používána cookie třetí strany systému DoubleClick. Reklamy, které Vám zobrazí, jsou optimalizovány na základě Vašich předchozích návštěv a zobrazených webových stránek tohoto e-shopu. Své předvolby zobrazování reklam Google nebo jejich zákaz si můžete sami  nastavit ve správci nastavení reklam.



Řešení sporů


Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne. Mimosoudní řešení sporů probíhá prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz na webové stránce www.vasestiznosti.cz
Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na soud.
Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.
ozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz), která je též příslušná k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů vyplývajících z kupní smlouvy. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).Platformu pro řešení sporů on-line ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.


Záloha na zboží


V případě, že je kupujícím objednáno speciální zboží na objednávku nebo zboží, které není na skladě, nebo množství zboží, které není obvyklé, může být ze strany prodávajícího požadována úhrada zálohy. Prodávající se zavazuje o požadavku zálohové platby informovat kupujícího neprodleně.



Závěrečná ustanovení


Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@playstation3hry.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.


Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy a umožňují spotřebiteli jejich archivaci a reprodukci. Momentem uzavření kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží uvedenou v potvrzené objednávce, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Žádná z uvedených doporučení nemají vliv na možnosti a práva spotřebitele vyplývající z Občanského zákoníku a zákona O ochraně spotřebitele v platném znění.
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení §1826 odst. 1 občanského zákoníku.

V Praze dne 1.1.2014 (aktualizováno 2.1.2017)



Provozovatel e-shopu (prodávající):


fakturační (doručovací) adresa/adresa pro uplatnění reklamace:


PRODEJHER.CZ s.r.o.
nám. 14. října 1307/2
150 00, Praha 5
IČO: 28974638
DIČ: CZ28974638
zapsán v obchodním rejstříku vedeného Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 157102

 

Osobní odběr zboží (pouze po předchozí platbě předem převodem):

Více než 800 výdejních míst po celé ČR v síti nezávislých výdejních míst zasilkovna.cz


Kontakt na obchodníka: info@playstation3hry.cz